Продавець ФОП "Магніт 65" розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
534 відгуків
ПРАЦЮЄМО ПО БЕЗГОТІВКОВОМУ ТА ГОТІВКОВОМУ РОЗРАХУНКУ

Вітаю! Сьогодні вихідний день. Сайт працює, можете зробити замовлення Зателефоную Вам по можливості. Дякую!

ФОП "Магніт 65"
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0019:00
  • Вівторок
    09:0019:00
  • Середа
    09:0019:00
  • Четвер
    09:0019:00
  • Пʼятниця
    09:0019:00
  • Субота
    10:0015:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (97) 993-44-54
Киевстарз 9 до 19
+380 (99) 630-68-41
МТСз 9 до 19
ФОП "Магніт 65"
Костянтин
1-й Шевченковский мкр-н, Запоріжжя, Україна
magnit65.com.uamagnit-65@ukr.net+38 097 993 44 54+38 097 993 44 54+38 097 993 44 54

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови для обміну або повернення товару Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: 1. відсутність ушкоджень, сколів, подряпин на товарі 2. товар повністю укомплектований 3. товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості Процес повернення чи обміну відбувається так: 1. зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар; – надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; 2. повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; 3. після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення Нової пошти Ми покриваємо витрати доставки лише в тому випадку, коли товар був з видимими пошкодженнями і це зафіксовано у віддленні Нової пошти при отриманні.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner